outlet

Garantie

Wij leveren de artikelen met volledige fabrieksgarantie. Dit is fabrikantafhankelijk. Uitgesloten van garantie zijn producten met een defect door oneigenlijk gebruik.

Daar wij producten leveren met een beschadigde en/of “open” doos, verzoeken wij je om direct na ontvangst de producten op werking te controleren. (zie 2 weken termijn)

2 weken termijn

Bij ons heb je het recht om bepaalde producten die online zijn gekocht, onder bepaalde voorwaarden, binnen 2 weken terug te sturen. Deze bedenktermijn gaat in op de dag na ontvangst van het product. Voor meer informatie kijk je op de pagina retouren.

Wij adviseren je om altijd de handleiding van het product of de website van de fabrikant te raadplegen bij vermoedelijke defecten. Je vindt daar voor veel voorkomende problemen vaak een oplossing.

Wij controleren het product altijd op een/het defect, mocht het product niet defect blijken te zijn dan kunnen wij helaas niets voor u doen en zullen wij het artikel weer voor uw kosten retourneren.

Welke producten hebben geen garantie?

Producten die worden aangeboden als zijnde incompleet of beschadigd hebben geen garantie. Dit wil niet zeggen dat er geen fabrieksgarantie op zit. Wellicht kunt u een defect nog wel bij de fabrikant claimen. Op sommige producten geven wij nog wel ( beperkt ) garantie, dit staat er echter duidelijk bij vermeld.

Wanneer vervalt mijn garantie?

Bij oneigenlijk gebruik van het artikel, zoals bijvoorbeeld val-, stoot of waterschade, of bij verkeerde installatie of verkeerde software, kun je geen aanspraak maken op gratis reparatie of vervanging. Ook als het defect binnen het verwachtingspatroon bij normaal gebruik van het artikel valt, bijvoorbeeld bij slijtage, kun je geen aanspraak maken op gratis reparatie of vervanging. Mocht een product wat je bij ons gekocht hebt defect raken, open het product dan nooit zelf. Hierdoor komt direct het recht op garantie te vervallen.

Ik heb een defect product opgestuurd gekregen

Mocht je een DOA ( dead on arrival ) product ontvangen, dan kan je dit meteen melden via de mail. Kijk op de pagina retouren voor meer informatie hierover.

Ik heb een beschadigd of verkeerd product ontvangen

Wij verzoeken je om bij ontvangst van het product te controleren of het juiste product onbeschadigd en compleet is afgeleverd. Mocht dit niet het geval zijn, meld dat dan zo snel mogelijk na ontvangst (we verzoeken je dit binnen 48 uur te doen) aan ons via e-mail of telefoon. Wanneer je een verkeerd of door transport beschadigd product hebt ontvangen, stuur je dat zo snel mogelijk retour. Ook hier zorgen we met vervanging, reparatie of terugbetaling voor een passende oplossing. Daar wij producten met een beschadigde en/of geopende doos verkopen, kan het zijn dat het product lichte gebruikssporen vertoont. Dit staat echter altijd aangegeven bij de omschrijving van het artikel in de webshop.

Mijn aankoop is na 14 dagen defect gegaan, wat nu?

Mocht het product na 2 weken defect raken en niet buiten de garantie zijn gevallen dan kan je het volgende doen:

Neem contact op met de fabrikant/importeur

Meld het probleem bij de fabrikant/importeur of controleer welke procedure in de garantiebepalingen staat die bij het product zijn ingesloten. De fabrikant of importeur kan het probleem misschien wel telefonisch verhelpen. Mocht dat niet het geval zijn, dan hebben de meeste fabrikanten een aan-huis of carry-in-service voor garantie.

Voor veel producten geldt, dat je vaak sneller geholpen bent als je het product aflevert bij of opstuurt naar de fabrikant/importeur. Op de website van de fabrikant kun je nakijken hoe je het product ter reparatie bij de fabrikant/importeur kunt aanleveren.

Product en verpakking

Wij verkopen in de webshop nieuwe en demoproducten waar de verpakking van is geopend en/of is beschadigd. Wel met 100% fabriekgarantie !